"Tag" dalam Bahasa Melayu  

Saturday, July 12, 2008

Tidak tahu mengapa saya di tag only Geok Yi. Saya pun lama dah tidak mengguna bahasa melayu. Ejaan pun tidak tahu betul atau tidak. Leceh betul la. Tetapi tak ada "choice" la so i take cuba yang terbaik saja.

7 fakta tentang saya:
o1. Semakin menjadi gemuk kerana mengalami banyak stress emosi.
o2. Suka memasak tetapi tak ada standard
o3. Cuma dengar orang puja saya comel atau "cute" dan tidak pernah handsome.
o4. sangat miskin. banyak masalah T_T
o5. Selalu sakit perut. Mungkin saya punya perut tidak kuat.
o6. Sangat handal ... erm.. kira okla dalam "handicraft"
o7. Selalu "think deep"

7 perkara menakutkan saya:
o1. Mimpi yang tidak bagus
o2. bersendirian seumur hidup
o3. Orang yang saya cintai tidak ??????
o4. tak ada duit, tak ada harapan
o5. ANJING
o6. tandas yang kotor
o7. "drowning"

7 lagu buat sekarang: (saya tidak tahu...saya tidak "update")
tak tahu la

7 perkara yang selalu disebutkan:
1. Makanan
2. Duit
3. Masalah saya
4. akademik
tak tahu juga la

7 perkara yang amat bernilai:
o1. keluarga
o2. orang kesayangan
o3. DUIT
o4. telefon bimbit
o5. kawan
o6. makanan
o7. Laptop

7 "pertama kali" dalam hidup saya:
o1. Datang ke KL untuk belajar seorang
o2. mencintai seorang perempuan sampai gila.haha
o3. Berjalan dari Midvalley hingga satu tokong yang tinggi.memang gila tau
o4. Menghadapi banyak masalah di KL, emosi, kawan...
o5. memasak untuk sendiri
o6. membuat 'handicraft'
07. sangat serious terhadap hal masa depan

7 orang bertuah (JAWAB TAG INI BALIK)

Malas la tag. Nanti kena complain. ><

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ "Tag" dalam Bahasa Melayu

  • CL
    July 13, 2008 at 12:19 AM  

    biasanya orang yang dipuji comel adalah orang yang tidak cantik atau hensem. wahahahahahhahahahhahaa. kalau orang tu cantik atau hensem dia tak akan dipuji comel. hehehehe. itu comel adalah "hadiah saguhati" bagi orang yang tak "blessed" dengan muka yang cantik atau hensem. :X

  • L.W.Jau Yn
    July 16, 2008 at 2:32 AM  

    Kalau di puji comel pun bagus daripada tidak pernah dipuji. kanak kanak pun pernah puji saya yang mempunyai senyuman yang manis. Kanak kanak tidak pandai membohong punya tau!